کلوپ سوپر خودرو های 2 ثانیه ای!

دوشنبه 1 خرداد 1396
9:43
Dyer Kaae

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

1carدر طول زمانی که شما می توانید 4 کلمه و واژه در آغاز این نوشته‌علمی را بخوانید , این اتومبیل ها می‌توانند از موقعیت جلوگیری بدون نقص , سرعت خویش را به یکصد کیلومتر در ساعت برسانند و پس از ثانیه هایی کوتاه , 160 کیلومتر را رد کنند و از دیدها محو شوند . در صورتیکه حاذق باشید 4 چرخ را به یک راکت نصب نمائید , خواهید توانست بدین سرعت و شتاب دست یابید . البته این سه سوپر اتومبیل حقیقی و واقعی میباشند , خودروهایی واقعی که هرکسی قادر است آنان را در جاده های حقیقی و واقعی براند . حداکثر سرعت , همیشه معیاری برای آنالیز ترقی های مهندسی در صنعت ماشین سازی بوده است . از طرفی دیگر شتاب هم معیار قابل قبولی برای مشاهده روش استارت تکان ماشین ارائه می کند . ممکن است متوجه بعضا از شباهت های جان دار در میان این سوپر ماشین ها شده باشید . بله , کلیه آن‌ها قیمت بالایی دارند و صد اما که بعضی ارزش زیاد بالاتری از بقیه دارند . همه آن‌ها از توربو شارژر استعمال می نمایند و از گیربکس با کلاچ دوگانه بهره می برند .


نیسان GT - R پریمیوم 2012
شتاب صفر تا 96 = 2 . 94 ثانیه

کلوپ سوپر اتومبیل های 2 ثانیه‎ای!

GT - R نامی است که به خودروهای برتر نیسان اطلاق می گردد , مدلی که دارای اقتدار مندترین موتورها و نیز پیشرفته ترین تکنولوژی ها است . در تولید این اتومبیل ها بیش تر از هر چیز بر روی سعی فوق العاده تمرکز شده است و تحت عنوان جایگزینی برای مدل های لوکس اروپایی عرضه می‌شوند و واقعاً تا به امروز با همتایان اروپایی به خیر رقابت کرده اند . نیسان GT - R 2012 که ششمین نسل از این مدل است , قابلیت و امکان های بخش اعظمی دارااست و از شایسته ترین ماشین های تولیدی شرکت نیسان به حساب آورده می شود که درین مجموعه ارزان ترین ماشین نیز می‌باشد . دسته 2012 تجهیزات بیشتری نیز به تیم تجهیزات این خودرو افزوده است که از جمله آن ها می شود به تغییراتی در پباده سازی موتور و نصب سیستم نو در اختیار گرفتن کشش اشاره نمود .


کلوپ سوپر خودرو های 2 ثانیه‎ای!

بضاعت خروجی موتور شش سیلندر خورجینی آن با حجم 3 . 8 لیتر به یاور دو توربو شارژر افزایش یافته است که وجود سیستم محل ورود هوا , اگزوزهای بزرگتر و بازنگری انجام شده در زمانبندی سوپاپ ها و نسبت هوا و سوخت را کامل شدن می کند . سود این تغییرات ارتقا 45 اسب بخار به نیروی 530 اسب بخاری خودرو و وصال گشتاور به 448 نیوتن متر است . سیستم چهار چرخ محرک از محور فیبرکربنی برای انتقال این نیرو به چرخ های عقب سود می نماید , جایی که گیربکس 6 دنده با کلاچ دوگانه و دیفرانسیل ضد قفل در آن واقع میباشند . فروش خودرو اقساطی بخش های مکانیکی این اتومبیل برجسته ترین قسمت این خودرو بوده و تغییرات کمتری داشته است . دیواره های داخلی چرخ های 20 اینچی این جور طوری پباده سازی شده اند که در طول شتاب های پر سرعت , درگیری تایرها را با جاده ارتقا دهند .

کلوپ سوپر خودرو های 2 ثانیه‎ای!

هنگام عجله گیری سیستم RMS دور موتور را در 4000 به دور در دقیقه نگه میدارد . وقتی که ترمزها رها می گردند کلاچ اتومبیل به مقدار ای جنبش می کند که اصطکاک تایرها با زمین از بین نرود . بسته به مدل جاده تا 98 درصد از نیروی تولیدی موتور به چرخ های عقب منتقل می شود , اما تا‌وقتی‌که لغزندگی تشخیص داده نشود . زیرا در‌این‌صورت تا 50 در صد از اقتدار به چرخ های جلو انتقال می یابد تا ثبات در دست گرفتن ماشین ارتقا یابد . این نیسان در آستانه تکان همیشه برنده بوده و به برهه زمانی دو ثانیه یا 45 مایل خودش را به پیش می اندازد . یعنی در صورتی مسابقه در همین ابتدا به نقطه نهایی می رسید , قطعاً این هیولا غالب بود .

خرید خودرو از دم قسط


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]