پر سرعت ترین خودروهای جهان

دوشنبه 1 خرداد 1396
9:44
Dyer Kaae

لیستی که در پی مشاهده می کنید , معرفی کننده سریع ترین خودروهای به سطح ساخت رسیده است . بوگاتی ویرون سوپر اسپرت که تا قبل از این رکورد 430 کیلومتر بر ساعت را به تثبیت رسانده بود درین لیست قرار ندارد . چراکه در دسته جور های به سطح تولید رسیده قرار نمی گیرد . خودروهایی که از آن‌ها حداقل 20 دستگاه تشکیل شده باشد , به سطح ایجاد رسیده اند . مدلی که بوگاتی تست سرعت را با آن ثبت کرده بود با 5 مدل بوگاتی سوپر اسپرت دیگر تفاوت داشت ; مدل های دیگر به صورت استاندارد از محدود کننده سرعت سود می کنند که روی 416 کیلومتر بر ساعت تنظیم شده‌است .


1 . هنسی ونوم GT
سریع‌ترین خودروهای عالم
سریع‌ترین خودروهای دنیا سریع‌ترین خودروهای دنیا
سریع‌ترین خودروهای دنیا

این نوع از یک موتور هشت سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر سود می کند که توانایی ایجاد 1 , 200 اسب بخار نیرو را دارااست و در 2 . 5 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد . سوپر اتومبیل هنسی با قیمتی برابر با 950 , 000 دلار هنوز رسماً به عنوان سریع ترین اتومبیل شناخته نمی‌شود . در تست های اولیه , سرعت تصویب شده برای این سوپر خودرو آمریکایی 418 کیلومتر بر ساعت بوده است , اما گفته میشود که امکان وصال تخت‌گاز 442 کیلومتر بر ساعت را نیز داراست و به احتمال دوچندان نزدیک ترین رقیب بوگاتی ویرون محسوب می شود . از آن جایی که رکورد ثبت شده برای بوگاتی ویرون تقلبی از کار درآمد , آیتم غضب جامعه خودرو باز قرار گرفت و به مکان دوم نبی شد .
موتور عجله صفر تا 100 حداکثر سرعت
هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه 6 . 2 لیتری 2 . 5 ثانیه 418 کیلومتر بر ساعت

2 . بوگاتی ویرون سوپر اسپرت
سریع‌ترین خودروهای دنیا
سریع‌ترین خودروهای عالم سریع‌ترین خودروهای جهان
سریع‌ترین خودروهای عالم

پباده سازی این ماشین توسط تیم فولکس واگن ( Volkswagen Group ) انجام یافته شده است و برای اولین دفعه در مرز و بوم فرانسه به تولید رسید . بوگاتی ویرون سوپر اسپرت درطول روز رکورد گیری گینس دو فرصت متعدد به ثبت رساند . اولین دفعه سرعت 427 . 93 و بار دوم سرعت 434 . 2 به ثبت رسید و در نهایت مبنی بر ضابطه گینس سرعت میانگین 431 کیلومتر بر ساعت به نام ویرون سوپر اسپرت متن شد و همانگونه که اشاره کردیم چند روز قبل با رو شدن دست بوگاتی لقب سرعت بالا ترین ماشین از آن دریافت شد . فروش خودرو اکنون سرعت این سوپرخودروی دوستداشتنی با توجه به محدود کننده سرعتی که به صورت استاندارد بر روی آن نصب است , 416 کیلومتر بر ساعت می‌باشد .
موتور شتاب صفر تا 100 حداکثر سرعت
16 سیلندر 2 . 4 ثانیه 416 کیلومتر بر ساعت


2 . شلبی SSC Ultimate Aero TT
سریع‌ترین خودروهای جهان
سریع‌ترین خودروهای عالم

در شرایطی که رکوردهای بوگاتی را به علت حرکت ناجوانمردانه اش در نظر نگیریم و از این لیست کنار بگذاریم , سوپرخودروی شلبی مکان دوم را از آن خویش می نماید . این خودروی آمریکایی که در نوامبر 2006 ایجاد شد تا سال 2011 و پیش از آن که بوگاتی رکوردار شود , پرسرعت ترین خودرو ساخته شده شناخته میشد . گفتنی است که از این افسانه آمریکایی تنها 24 دستگاه به تولید رسید .
موتور حداکثر سرعت
هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر ( ایجاد شورولت ) 412 کیلومتر بر ساعت


3 . آسکاری A10


سریع‌ترین خودروهای جهان

سومی خودروی سرعت بالا دنیا توسط کمپانی Ascari Cars پباده سازی و ایجاد شد . آسکاری یک شرکت انگلیسی است که اکنون مالکیت آن را یک ثروتمند هلندی بر عهده دارد . آسکاری A10 سومی خودرویی است که به وسیله این کمپانی به ساخت رسیده است . این سوپرخودروی انگلیسی از یک موتور ارتقاء یافته هشت سیلندر خورجینی 5 لیتری ساخت شرکت بی ام و استفاده می نماید که نیروی تولیدی را از طریق یک گیربکس شش سرعته ترتیبی به چرخ ها منتقل می نماید ( اما قابلیت توصیه این جور به هم پا دنده دستی هست ) .
موتور حداکثر سرعت
هشت سیلندر 354 کیلومتر بر ساعت





خرید و فروش خودرو در اصفهان


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]